Jak wyłączyć komunikat o braku miejsca na dysku ?

Jeżeli denerwuje Cię komunikat o małej ilości miejsca na dysku twardym to możesz go wyłączyć, wystarczy prosta modyfikacji rejestru Windows. W tym poradniku dowiesz się jak pozbyć się uporczywego komunikatu „Wyczerpuje się miejsce na dysku Dysk lokalny (C:). Aby zwolnić miejsce na dysku poprzez usunięcie starych lub nieważnych plików, kliknij tutaj…”.

Aby pozbyć się komunikatu o małej ilości wolnego miejsca na dysku twardym, należy uruchomić rejestr systemowy – w tym celu przechodzimy do menu start -> uruchom i wpisujemy polecenie: regedit

mało miejsca na dysku

Następnie lokalizujemy klucz: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer

W oknie po prawej stronie klikamy PPM i wybieramy polecenie Nowy -> Wartość DWORD i jako nazwę wpisujemy: NoLowDiskSpaceChecks, natomiast jako wartość ustalamy 1.

Po tym zabiegu i ponownym uruchomieniu komputera w naszym systemie nie będą pojawiały się komunikaty o braku miejsca na dysku twardym.

Napisz komentarz