Jakie zastosowanie posiada system do mailingu?

Pomimo ogromnej popularności social media, marketingu mobilnego i optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarek, e-mail marketing nadal jest skuteczny. Stwarza wiele możliwości biznesowych i zapewnia lepszy zwrot inwestycyjny. Dzięki niemu możesz tworzyć głębsze relacje z klientami. Jednocześnie nie obciąży nadmiernie Twojego budżetu. Wystarczy, że wybierzesz odpowiedni system mailingowy.

Przygotowanie kampanii email marketingowych

Przygotowując kampanie marketingowe, warto wykorzystać profesjonalny system do mailingu. Oferuje wiele przydatnych funkcji. Jedną z nich jest dynamiczna treść. Dzięki niej można dopasować wiadomość do preferencji odbiorcy. Pod uwagę możesz wziąć płeć, wiek lub zainteresowania adresata.

Sare proponuje też zaawansowaną personalizację wiadomości. Pozwala tworzyć unikalną treść dla każdego odbiorcy. Jeśli chcesz zwiększyć skuteczność kampanii, zwróć się bezpośrednio do danego adresata. W wiadomości możesz umieścić atrakcyjne rabaty, linki, grafiki, kody kreskowe, ankiety i filmy video. Nowoczesny system mailingowy umożliwia integrację newslettera z social media, takimi jak Facebook i Twitter.

Dzięki ankietom możesz sprawdzić satysfakcję klientów z zakupów i dotychczasowej komunikacji.

Targetowanie i testowanie

Profesjonalny system do mailingu można również śmiało wykorzystać do targetowania demograficznego i behawioralnego. Pozwala na selekcję, czyli intuicyjne filtrowanie danych. Segmentacja bazy umożliwia wysyłkę wiadomości dopasowanych do potrzeb i zainteresowań konkretnej grupy docelowej. Dzięki niej kampania będzie bardziej efektywna i opłacalna.

System Sare można również wykorzystać do testowania e-maili. Dużą popularnością cieszy się spam-test. Dzięki tej funkcji możesz sprawdzić, czy Twoja wiadomość nie będzie zablokowana przez filtry antyspamowe. Sare oferuje również testy A/B/X i tester kreacji. Więcej o tym systemie znajdą Państwo pod adresem https://sare.pl/system-sare/.

Gdzie jeszcze możesz wykorzystać system mailingowy?

Profesjonalny system mailingowy można zastosować podczas wysyłki, monitorowania i raportowania. Pozwala na cykliczne wysyłki wiadomości. Zwróć uwagę na to, aby maile wyświetlały się odpowiednio zarówno na komputerze, jak i na urządzeniach mobilnych. W ten sposób budujesz zaufanie użytkowników i pozytywny wizerunek marki.

Sprawdź zaawansowane funkcje, takie jak wysyłkę godzinową i cykliczną, autorespondery i follow up. Pamiętaj, że godzina wysyłki może poprawić wyniki kampanii.

Ważną rolę odgrywa personalizacja wiadomości. Korzystając z profesjonalnego targetowania, lepiej dopasujesz treść do różnych grup docelowych. Personalizacja wpływa na decyzje zakupowe.

System do mailingu możesz zintegrować z zewnętrznymi systemami, Magento, iStore i click apps, a także z Coremetrics, Salesforce, Update i Quartic.

Źródło: Notka PR

1 Komentarz

  1. Pozyaudyt pisze:

    Odpowiedni marketing internetowy jest obecnie chyba jednym z ważniejszych aspektów działalności firmy. Dobrze jest zwrócić się do profesjonalnej agencji, która pomoże dobrać działania, które będą skuteczne w danym przypadku.

Napisz komentarz