Lords of the Fallen – premiera 2014

Lords of the Fallen
– premiera największej polskiej megaprodukcji 2014 roku

CI Games rozpoczyna dziś na głównych rynkach świata sprzedaż Lords of the Fallen, stworzonej z rozmachem gry action-RPG na platformy PlayStation®4, Xbox One® oraz PC

Lords of the Fallen to najdroższa polska produkcja rozrywkowa tego roku
– cały projekt, wraz z marketingiem, kosztował 42 mln złotych

Po 1989 roku tylko trzy polskie filmy fabularne dysponowały większym budżetem,
niż gra Lords of the Fallen

Warszawa, dn. 28.10.2014 r. – Lords of the Fallen, gra autorstwa polskiego studia CI Games, w wersji na konsole PlayStation®4 i Xbox One® oraz na komputery PC, trafia dziś na półki sklepów w całej Polsce. Jest to największy do tej pory projekt CI Games, który swoją skalą przewyższa czołówkę produkcji z szeroko pojętego obszaru rozrywki i kultury stworzonych w Polsce  w 2014 roku.

LotF_Harkyn_fire

Lords of the Fallen to gra typu action-RPG, której fabuła rozgrywa się w oryginalnym uniwersum stworzonym od podstaw przez zespół CI Games. Gracze wcielą się w postać Harkyna – bohatera, który okazuje się być jedyną nadzieją na zakończenie wojny między ludźmi i armią Upadłego Boga. Opowieść prowadzona jest w wielu wymiarach, a najbardziej dociekliwi gracze będą mieli okazję zgłębić każdy szczegół historii Harkyna i świata, w którym żyje.

„Lords of the Fallen to największa, polska megaprodukcja 2014 roku. Włożyliśmy w nią całe doświadczenie CI Games w tworzeniu gier, a także mnóstwo wyobraźni i ciężkiej pracy nad najdrobniejszymi detalami świata będącego tłem naszej historii. Nie szczędziliśmy również nakładów finansowych – budżet produkcyjny gry sięga 32 mln zł. Głęboko wierzę, że tytuł ten spodoba się graczom na całym świecie i okaże się sukcesem zarówno artystycznym, jak i komercyjnym” – powiedział Marek Tymiński, prezes CI Games.

Prace nad Lords of the Fallen rozpoczęły się jesienią 2011 roku. Nad grą pracował zespół, który w kluczowych etapach produkcji liczył 170 osób. Oprócz 32 mln zł budżetu produkcyjnego, CI Games wydało 10 mln zł na działania marketingowe związane z tym tytułem. Gra będzie dystrybuowana na 72 rynkach.

„Pierwsze recenzje gry dowodzą, że jest to jeden z najbardziej wyczekiwanych obecnie na całym świecie tytułów. To najlepszy dowód na to, że Polska weszła już do światowej awangardy w branży gier komputerowych. Jestem przekonany, że doskonałe recenzje i opinie graczy przełożą się  na sprzedaż i pozwolą nam odczuć pełnię satysfakcji z bardzo ciężkiej pracy, którą włożyliśmy  w ten projekt” – dodaje prezes Tymiński.

„Jednym z kluczowych założeń, jakie przyjęliśmy rozpoczynając pracę nad Lords of the Fallen, było stworzenie gry, która stanowiłaby wyzwanie dla doświadczonych graczy, będąc jednocześnie tytułem atrakcyjnym i dostępnym dla wszystkich, także tych, którzy nie mieli wcześniej do czynienia z tego typu produkcjami” – mówi Tomasz Gop, producent wykonawczy gry w CI Games. „Doskonałym przykładem jest stworzony przez nas, autorski system doświadczenia, jaki oferuje gra. Gracz może ryzykować, nosząc ze sobą punkty zdobyte podczas walk z pokonanymi przeciwnikami, aby zwiększyć szansę na unikalne nagrody. Alternatywnie, może też te punkty przechowywać i grać bezpiecznie”
– dodaje Tomasz Gop. W Lords of the Fallen zastosowano również nowy silnik Fledge autorstwa studia Deck13. Pozwoliło to na wdrożenie zaawansowanych elementów graficznych, takich jak unikalny system symulacji ruchu ubrań czy złożone i realistyczne operowanie światłem.

Dodatkiem specjalnym do edycji kolekcjonerskiej gry jest statuetka Harkyna – wykonana z dbałością o szczegóły, ręcznie malowana, mierząca 20 cm i ważąca 1,1 kg figurka przedstawiająca popiersie głównego bohatera.

Źródło: Informacja prasowa, CI Games

Napisz komentarz