InternetQ Poland wdraża kolejne innowacje

Częściej zdarza nam się wychodzić z domu bez portfela, niż bez telefonu, szczególnie jeśli to smartfon. Chcemy być w ciągłym kontakcie z bliskimi, móc szybko sprawdzić czy nasi znajomi pochwalili się nowymi zdjęciami lub ulubionymi piosenkami. Chcemy wiedzieć, co właśnie wydarzyło się na świecie albo po prostu lubimy posłuchać muzyki w trakcie biegania czy jazdy autobusem. Smartfon często umila nam czas w podróży lub kiedy na coś czekamy, jest naszym mobilnym centrum rozrywki, z którym niechętnie się rozstajemy.

140835371630060300

Wszystkie możliwości, jakie oferują nasze telefony, zawdzięczamy firmom zajmującym się tworzeniem aplikacji na urządzenia mobilne. Na uwagę zasługuje dostawca oprogramowania InternetQ Poland, który odniósł sukces dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii w połączeniu z wsłuchaniem się w potrzeby użytkowników. Wprowadził na rynek dwie popularne na świecie usługi – Akazoo i Minimob, które dają możliwość promowania się, kupowania i dzielenia dowolnymi treściami, kiedy tylko i gdzie tylko użytkownicy mają na to ochotę.

Akazoo to aplikacja, oferująca dostęp do ponad 15 milionów utworów muzycznych różnych gatunków na zasadzie strumieniowego przesyłania muzyki. Pozwala na wyszukiwanie i słuchanie ulubionych kawałków, tworzenie własnych lub korzystanie z gotowych playlist, dzielenie się muzyką ze znajomymi oraz innymi użytkownikami aplikacji. Dzięki możliwości obserwowania trend-setterów, krytyków i artystów jesteśmy zawsze na bieżąco z trendami i nowościami muzycznymi na rynku. Aplikacja jest dostępna na smartfony, tablety i komputery, dzięki temu na każdym urządzeniu będziemy mieć dostęp do ulubionej muzyki, a co najważniejsze daje możliwość zsynchronizowania playlist do słuchania ich offline.

Minimob zainteresuje przede wszystkim deweloperów. W skrócie to platforma reklamowa, która daje dostęp do zaawansowanych narzędzi promocji krzyżowej i pozwala autorowi na dodatkowy zarobek z aplikacji. Deweloper sam decyduje na jaką grupę docelową chce ukierunkować kampanie marketingowe, dostaje dostęp do statystyk w czasie rzeczywistym oraz w pełni zgodne interaktywne formaty reklam.

Rynek aplikacji mobilnych oferuje ciągle nowe rozwiązania, które są na wyciągnięcie ręki, a właściwie telefonu.

Źródło: Notka PR

1 Komentarz

    Napisz komentarz