Czy gadżety reklamowe mogą być skuteczną reklamą?

Istnieje wiele, mniej lub bardziej skutecznych form reklamy – począwszy od ulotek reklamowych, szyldów, a także ogłoszeń w prasie i telewizji. Prowadząc własny biznes z pewnością zastanawiałeś się, w jaki sposób zachęcić potencjalnych klientów do zapoznania się z Twoją ofertą. Kolportaż gadżetów reklamowych jest jednym ze sposobów, który zwiększy widoczność Twojej oferty – czy skutecznie?

Ulotki reklamowe to jedna z najczęściej spotykanych form reklamowych. Znajdziemy je zarówno przechadzając się w środku miasta, oraz po powrocie do domu w skrzynce pocztowej. Jeżeli na przykład popsuł nam się telewizor i szukamy dobrego serwisu elektronicznego, to jest duża szansa, że oferta przedstawiona na ulotce zwróci naszą uwagę. W przeciwnym wypadku ulotka wyląduje w koszu, a my zapomnimy o przedstawionej na niej ofercie.

Inaczej wygląda sytuacja w przypadku gadżetów reklamowych. Wyobraźmy sobie sytuację, gdzie wracając do domu kolporter zaczepia nas na ulicy i wręcza notes, długopis, albo kalendarz podręczny. Podobnie jak w przypadku ulotki obejrzymy go raz, drugi, a następnie o nim zapominamy, ale niezupełnie. W przeciwieństwie do ulotki gadżety reklamowe są zazwyczaj praktycznym upominkiem, z którego możemy korzystać na co dzień. Po kilku godzinach pracy możemy stać się głodni – mając przed sobą notes, w którym kilka chwil temu robiliśmy notatki odkryjemy, że znajduje się w nim numer telefonu do pizzerii. Co więcej tego rodzaju akcesoriami chętnie podzielimy się z innymi, co jeszcze bardziej zwiększa krąg potencjalnych klientów.

W przypadku gadżetów reklamowych możemy mówić o długofalowej i całkiem skutecznej formie reklamy. Jeżeli prowadzisz firmę i szukasz pomysłu na dotarcie ze swoim produktem, lub usługą do większej ilości osób, to warto rozważyć tę formę reklamy i sięgnąć po gadżety firmowe OpenGift.

Źródło: Notka PR

Napisz komentarz