Firma Manta Multimedia wprowadza nową pomoc techniczną z trybem 24h.

 Firma Manta Multimedia, największy polski dostawca sprzętu RTV i AGD, Oficjalny Partner Reprezentacji Polski, poinformowała dzisiaj o wprowadzeniu nowej posprzedażowej pomocy technicznej w trybie 24h. W ramach usługi, posiadacze urządzeń Manta, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, otrzymają pomoc ze strony serwisu technicznego. Problemy z działaniem sprzętu będzie można zgłosić na dwa sposoby: telefonicznie, pod numerem (22) 332 34 63, lub wysyłając e-mail pod adres serwis@manta.com.pl. Producent gwarantuje, że każdy klient, który dokona zgłoszenia w ten sposób, otrzyma niezbędną pomoc w ciągu 24 godzin.

 

Warto również pamiętać o forum internetowym znajdującym się pod adresem www.manta.info.pl/forum , które jest skarbnicą wiedzy na temat wszystkich produktów firmy Manta Multimedia. Jest ono codziennie wzbogacane o nowe informacje, a jego przejrzystość i intuicyjność obsługi sprawiają, że jest to doskonałe źródło wiedzy o rozwiązywaniu problemów i obsłudze posiadanych urządzeń.

„Zadowolenie klienta jest dla nas priorytetem. To właśnie z tego powodu już od ponad roku dokonujemy wielu zmian w firmie. Wprowadziliśmy do naszej oferty lepsze urządzenia, wsłuchujemy się w opinię klientów na Facebooku, zmieniliśmy stronę internetową. Usprawnienie obsługi posprzedażowej wydaje się kolejnym, naturalnym krokiem tej polityki. Wierzymy, że wprowadzenie nowych zasad pomocy technicznej pozwoli jeszcze sprawniej rozwiązywać problemy, z którymi zgłaszają się do nas klienci. Chcemy żeby przekonali się, że kupowanie sprzętu Manta oznacza również gwarancję spokoju w przypadku jakichkolwiek kłopotów.” – powiedział Bogdan Wiciński, prezes Manta Multimedia.

Pełen regulamin zasad działania nowej pomocy technicznej oraz dane kontaktowe znajdują się na stronie http://www.manta.com.pl/pomoc/ .

Źródło: Informacja prasowa, Manta Multimedia

Napisz komentarz